Urządzanie biura – jak zrobić to dobrze?
W Polsce przybywa małych firm – są to zazwyczaj przedsiębiorstwa zatrudniające kilka osób, mieszczące się w niewielkich, wynajmowanych biurach. Umeblowanie takiego biura okazuje się sporym wyzwaniem. Najczęściej problemem okazuje się takie rozmieszczenie biurek, aby pracownicy nie przeszkadzali sobie nawzajem. Z pomocą przychodzą producenci mebli oraz architekci wnętrz, a sami pracodawcy mogą posiłkować się także licznymi propozycjami w pismach wnętrzarskich. Od czego zacząć?\r\n
Wybór odpowiedniego biurka
\r\nPodstawą będzie wymierzenie pomieszczenia. Dzięki temu możliwe będzie poszukiwanie biurek o konkretnych rozmiarach. Biurka klasyczne mogą okazać się problematyczne – zazwyczaj są one dość ciężkie i szerokie, przez co nie będzie możliwości wstawienia do pomieszczenia ich większej ilości. Lepszym rozwiązaniem będzie kupienie niewielkich, wąskich biurek z dodatkowymi szafkami wsuwanymi pod spód. Dzięki temu możliwe jest wykorzystanie powierzchni biurka, ale i dodatkowych szuflad.\r\nWażne jest także ustawienie biurek – zadbajmy o to, aby pracownicy nie przeszkadzali sobie nawzajem.\r\n\r\nW pomieszczeniu nie może zabraknąć dobrego oświetlenia – poza oświetleniem sufitowym pracownicy powinni posiadać również niewielkie lampki biurkowe, które okażą się przydatne podczas nadgodzin.